Postanowienia ogólne
Sklep obsługiwany przez Przedsiębiorstwo Biselado . Przecław 3 D, 72-005 Przecław , REGON: 387019123, NIP: 852-266-61-79, zwaną dalej Dekorados.pl
Warunki dokonywania zakupów
Dekorados.pl prowadzi sprzedaż produktów za pomocą sklepu internetowego dostępnego pod adresem . Do realizacji zamówień w Dekorados.pl konieczny jest komputer z przeglądarką internetową i dostępem do Internetu.
Oferta i realizacja zakupów
Wraz z zamówieniem wysyłany jest dokument poświadczający zakup (paragon, lub na życzenie klienta faktura elektroniczna).
Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe złożenie zamówienia na stronach sklepu, wybór formy płatności i sposobu przesłania wybranego produktu bądź produktów.
Wszystkie ceny podawane w sklepie Dekorados.pl są cenami wyrażonymi w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT.
Towar o statusie „Dostępny w ciągu 3-5 dni” jest towarem, który posiadamy na stanie magazynowym. Towary z czasem realizacji „14 dni” lub „21 dni” są towarami na indywidualne zamówienie. Czas realizacji podany jest w dniach roboczych i obowiązuje od dnia zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub w momencie, gdy płatność Przelewy24 / Fondy zostanie pomyślnie zakończona.
Za opóźnienia w dostawie nie wynikające z winy sklepu, firma nie ponosi odpowiedzialności.
Usługa dostawy nie obejmuje wnoszenia zamówionego towaru.
Reklamacje, zwroty i gwarancje
Zamawiający ma prawo, żądać doprowadzenia reklamowanego produktu (-ów) do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę. Jeżeli Dekorados.pl nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.
Towary sprowadzane na zamówienie z fabryki ( oznaczone terminem realizacji 14 -21 dni ) są towarami sprowadzanymi w konkretnej tonacji, kalibracji i ilości wedle zamówienia i w przypadku wyżej wymienionych towarów nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.
Przed przyklejeniem płytek prosimy o sprawdzenie ich jakości, koloru, odcienia i wymiaru porównując płytki z różnych kartonów. Po przyklejeniu reklamacje ww. pozycji nie będą uwzględnianie.
Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od momentu przyjęcia zgłoszenia.
Podstawą do złożenia reklamacji na uszkodzenie towaru, jest protokół szkody, sporządzony przez kuriera dostarczającego przesyłkę w terminie 5 dni roboczych.
Zamawiający może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni, liczonym od dnia wydania rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Uwaga !!! Dotyczy to towarów posiadanych na magazynie w Polsce i oznaczonych dostępnością do 7 dni roboczych.
Odstępując od umowy, Nabywca odsyła towar we własnym zakresie i pokrywa koszty związane z transportem.
Zdjęcia produktowe i aranżacyjne modeli płytek, są to zdjęcia dostarczone przez producenta i odcień płytek może odbiegać od realnego wyglądu produktu, w zależności od ustawień monitora jak i konkretnych partii produkcyjnych płytek.
Wszystkie sprzedawane produkty objęte są dwuletnią gwarancja producenta
Uszkodzenia przy transporcie :
W przypadku braku możliwości sprawdzenia towaru w obecności kuriera, prosimy o przyjęcie towaru z dopiskiem ’przyjęto bez sprawdzania zawartości’ jest to niezbędne aby złożyć reklamację do firmy transportowej. Brak dopisku skutkuje odrzuceniem reklamacji dotyczącej uszkodzenia towaru w czasie transportu przez firmę transportową dostarczającą towar.
W przypadku, gdyby towar dojechał nieprawidłowy lub uszkodzony, należy udokumentować szkodę zdjęciami i spisać z kurierem doręczającym tzw. 'protokół odchyleń’. Protokół musi być spisany najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od momentu dostarczenia towaru.
Kontakt w sprawie reklamacji, gwarancji i zwrotów: Biselado, ul. Przecław 3 D, 72-005 Przecław , tel. +48 888 202 004 , e-mail: sklep@dekorados.pl
Postanowienia końcowe
Biselado.pl zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. „O ochronie danych osobowych”.
Wypełnienie formularza z danymi Zamawiającego równoznaczne jest ze zgodą na przechowywanie oraz przetwarzanie podanych danych osobowych do celów realizacji i rozliczania transakcji. Dane osobowe Zamawiającego będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia, w tym wystawienia faktury lub rachunku i prowadzenia sprawozdawczości finansowej. Dane te są poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim. Klient ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawek, a także usunięcia z bazy danych. W tym celu należy wysłać wiadomość z określoną dyspozycją na adres e-mail: sklep@dekorados.pl.
Po dokonaniu wysyłki zakupionego towaru, Sklep w ramach realizacji umowy z Kupującym jest upoważniony przesłać Kupującemu na adres poczty elektronicznej zaproszenie do wypełnienia ankiety w celu zbadania jego opinii o przeprowadzonej transakcji. Kupujący jest uprawniony, jednak nie zobowiązany do jej wypełnienia.
Dane dotyczące numeru karty płatniczej i rachunku bankowego, nie są znane Sprzedającemu. Autoryzacja elektronicznych form płatności odbywa się na stronach internetowych odpowiednich banków lub firmy Polcard.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie artykuły kodeksu cywilnego.